141. AUTENTYCZNOŚĆ to nie tylko brokat i photo dumpy

autorka: Urszula Janoszuk

Autentyczność robi się modna. Wymuskane zdjęcia już nas nie grzeją, tak samo jak ideały. Lubimy czuć, że ktoś – tak jak my – jest człowiekiem ze wszystkimi słabościami i trudnościami, które to ze sobą niesie. Autentyczność wchodzi więc do mainstreamu. Firmy podłapują to, że nie chcemy perfekcji tylko podobieństwa. Że nie pragniemy wytworów z rąk sztucznej inteligencji, tylko tych ludzkich. Na popularności zyskuje więc user generated content (UGC), czyli taki, w którym produkty promują „prawdziwe osoby”, nie influenserzy. A jednak, pomimo faktu, że zwiększa się tolerancja na ludzkie niedoskonałości, wciąż pełna autentyczność, taka która wychodzi poza ramy, nie zawsze jest akceptowana. W dzisiejszym odcinku podcastu opowiem o tej ciemnej stronie autentyczności, która – gdy zdecydujemy się do niej zajrzeć i pokazać ją światu – daje znacznie więcej niż korzyści marketingowe. Niesie wyzwolenie, samorozwój, poczucie przynależności i miłość.

Posłuchaj odcinka na:

Podcast jest dostępny także w wersji wideo:

Rzeczy, o których mówię w podcaście: