126. Kot bez wyobraźni od kuchni – CIENIE tworzenia artystycznej marki w mediach społecznościowych

autorka: Urszula Janoszuk

Kot bez wyobraźni czyli Małgorzata Gawlik lubi określać siebie jako artystkę wizualną i graficzkę, choć sama przyznaje, że droga do tego samookreślenia była trudna. Na moment, w którym rozmawiamy ma dwie ścieżki twórczego działania: projektowanie graficzne na freelansie i czysto artystyczne realizowanie własnych projektów takich jak rysunki, fotografie, plakaty kolażowe, obrazy czy poezja. 

W odcinku kreatywnego podcastu od kuchni skupiamy się na cieniach tworzenia artystycznej marki w mediach społecznościowych, szczególnie Instagramie czy TikToku. Dyskutujemy o tym, dlaczego ten rodzaj medium tak bardzo nie oddaje artystycznej drogi i procesu twórczego, zwracamy uwagę jak negatywnie potrafi wpłynąć na poczucie własnej wartości przez liczby czy porównywanie się, a także na jakie sposoby odwraca uwagę od tego, co najważniejsze – tworzenia. Nie zostawiamy Was jednak z samymi pesymistycznymi wnioskami, ale na bazie własnych doświadczeń opowiadamy, co może pomóc poradzić sobie z trudami mediów społecznościowych. To głęboka rozmowa o autentyczności i stracie, ale też o rajtkach z lumpeksu.

Gosię znajdziecie wpisując „Kot bez wyobraźni” wszędzie – na Instagramie, Patronite, Facebooku, czy w aplikacji do gry w szachy.

Część 1
Część 2
Posłuchaj odcinka na:

Od kuchni to seria podkastu u Janoszuk, w której zapraszam do siebie osoby korzystające z kreatywności w swoich działaniach, niezależnie czy są abstrakcyjnymi malarkami, inżynierami pokładowymi czy prężnie działającymi biznesmenkami. To miejsce, gdzie rozmawiamy o tym, co dzieje się po drodze, bez mitów i stereotypów, ale też bez przytłaczania i presji.

Rzeczy, o których mówimy w podcaście: